FAQ

Frågor? Lugn vi hjälper dig!

Du når vår centrala Kundtjänst på telefon alla dagar mellan 09.00-14.00. Det går även bra att skicka mail eller skriva till oss via chatten, så svarar vi så snart vi kan.

OBS! Vi har inga direktnummer till våra parker.

Hopptid

Här hittar du de vanligaste frågorna kring att boka en hopptid hos oss samt vad som gäller i våra parker!

Ingen medhavd mat eller dryck får tas med in i våra lokaler, detta på grund av att vi har egen caféverksamhet i alla våra parker. Det är dock viktigt att fylla på med vätska! Ur miljövänligt perspektiv har vi valt att inte dela ut engångsartiklar, så som gratis muggar. Ta därför med vattenflaska, så att du enkelt kan fylla på med vatten vid behov. Har du glömt den? Inga problem, vi säljer vattenflaskor och olika drycker i alla våra parker! Tänk på att mat eller dryck inte får tas med ut på trampolinområdet.
Visa fler frågor

Kalas

Här hittar du de vanligaste frågorna kring våra kalas!

Vi har en minsta debitering på 10 deltagare. Ni kan självklart vara färre än så, men vi tar då fortfarande betalt för 10 personer. Eventuella tillval korrigerar vi till korrekt antal.
Visa fler frågor

Grupper

Här hittar du våra vanligaste frågor om gruppbokningar!

Om ni bokar en hopptid online så kan ni betala med kontokort och Swish. I våra parker tar vi endast emot kortbetalning. En bokning behöver betalas med ett kort, vi kan inte dela upp betalningen mellan flera kort eller personer. Om ni kommer som ett företag eller förening så kan ni även betala med faktura eller rekvisition. Kontakta vår Kundtjänst så hjälper vi er!
Visa fler frågor

Övrigt

Här hittar du svaret på ALLA våra vanligaste frågor.
Hittar du inte svaret på just din fråga? Tveka inte att ta kontakt med vår Kundtjänst!

Ibland hamnar bekräftelsen i skräpposten, så börja med att titta där. Om ni fortfarande inte hittar er bekräftelse, ta kontakt med vår Kundtjänst så hjälper vi er!
Visa fler frågor

Chatta med oss

Vi finns på plats måndag-fredag mellan 9:00-14:30!

Mail

Vår ambition är att svara på mail inom 24 timmar (info@yoump.se).

Telefon

Tel: 010-146 80 30 (central kundtjänst).
Telefontid: 09.00-14.00 alla dagar.